?

Log in

Previous Entry | Next Entry

So I went with Eboni to Max Brenner on Broadway between 13th and 14th St. (near Union Sq. in NYC. I got a new Strand bag. The food was pretty good, even theough E bitched about it most of the time. Ah, well that's what I love about her.





Yeah, I looked okay this day. I sorta like this pic of myself.



This picture is from two years ago at a weeding where my skin was sorta clear and I was a size...wait for it... 6!!! (Europe, a size 36)Now I'm an 8. But I wanna get back down to a six....sigh.



Here's E. The drama queen she is.



Me eating dessert. The pic is dark..I hope you can see me.



Better version of the pic above.



E again. I like this picture because it's natural and un-poseed.

Comments

hannah_sheree
Jan. 10th, 2008 12:24 am (UTC)
I am sixteen going on seventeen *resists the urge to sing Sound of Music* I dunno how old I thought you were haha or what I thought you looked like. But that's different to what I imagined :P

((BTW, how was the characterisation in Skin? *has calmed down enough to speak now*))
thebprt
Jan. 11th, 2008 10:43 pm (UTC)
I think your characterization is good...you don't over do it or make him too sappy or too sarcastic, which I hate.